Sista dagen, Sista inlägget.

Nu har de kommit till sista dagen. Idag har vi haft utställnig av våra idéutvecklingar. Vem som helst fick komma och kika på våra konstverk mellan 13:00 och 15:00. Alla har kommit på väldigt bra och fina idér och de var ganska kul att kolla runt och se hur hårt alla olika grupper ha jobbat.
 
Komentarer om dom här tre veckorna av media-gruppen.
Louise: Dessa tre veckor har varit lärorika, roliga och spännande. De första dagarna var lite långtråkiga och man visste inte riktigt vad Future Youth Camp var för något. Med tiden blev allting mer och mer roligt och man lärde känna många här på campet. Att vara med i mediagruppen har varit extra kul, för vi har fått göra helt andra saker än de andra. Känns konstigt att skiljas från alla nu när man blivit så bra kompis med endel. Var mycket roligare än jag förväntade mig. Tack för mig :)
 
Agnes: Jag tycker att dom här tre veckorna har varit helt underbart roliga. Jag var lite negativ i början och i andra veckan började jag bli less men jag kan helt allmänt säga att de har varit jäkligt kul! Många nya vänner som jag lärt känna och olika platser jag varit på har fått mig att öppna ögonen om att jag kanske ska kolla in lite olika jobb. Men den bästa platsen jag varit på var nog Grönborgs teater. De var ett sådant possetivt och välkomnade ställe. De känns ändå surt att få lämna detta läger med att man fått så bra relationer med vissa och  man vet aldrig om vi kommer träffas igen men de får man väl hoppas på att man ska. Detta är ett roligt och bra sommar jobb och tycker synd att det är slut och vi måste skiljas. Jag tackar för mig och hoppas på att alla får en bra fortsatt sommar :D
 
Sofi: Det var jätte roligt, speciellt när vi startade mediagruppen. Något som var extra kul var att vi fick åka ut på olika studiebesök som vi sedan fick dokumentera om. Jag har även träffat nya kompisar.
 
Alva: Det här sommarläget har varit väldigt lärorikt.Jag har lärt känna flera nya kompisar,åkt på flera studiebesök som varit lärorika så som ST och Solgården.Sen har jag även lyssnat på flera föreläsningar som har varit otroligt interessanta och roliga.
 
Eleonora: Jag tycker att lägret har varit otroligt kul, och jag hoppas att fler får uppleva detta nästa sommar. Det allra bästa har ändå varit alla underbara människor som jag aldrig kommer glömma, ni är bäst. Jag tackar för mig och lämnar efter mig allt vår arbete och hoppas att någon fortsätter nästa år, Ha en bra sommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: